Reklamácia a vrátenie tovaru

 

Sme féroví.

U nás sa nemusíš ničoho báť. S našimi zákazníkmi jednáme férovo. Peniaze vždy vrátime a produkty vždy doručíme.

Nárok na odstúpenie od zmluvy

Prišla ti objednávka, ale nie je podľa tvojich predstáv?

Podľa zákona má každý kupujúci nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní od prijatia tovaru bez udania dôvodu. Tovar musí byť nepoškodený a v pôvodnom obale. Po uplynutí tejto doby už na tvoju reklamáciu, bohužiaľ, nemusíme brať ohľad.

Vrátenie časti objednávky

Prišla ti objednávka, ale niektoré produkty chceš vrátiť?

V prípade vrátenia časti objednávky si vyhradzujeme právo na uhradenie nákladov na dopravu z tvojej strany a vrátenie darčeka k objednávke, ak ti podľa novej hodnoty objednávky nenáleží doprava zdarma alebo darček k objednávke. V prípade, že nebude darček vrátený, bude vratná čiastka znížená o jeho hodnotu.

 

Príklad vrátenia časti objednávky

Ak si u nás kúpiš 6 náramkov na Apple Watch hodinky v celkovej hodnote 47€, tak od nás získavaš dopravu zdrama a darček k objednávke. Pokiaľ sa však do 14 dní rozhodneš, že 4 náramky nechceš a budeš chcieť za ne vrátiť peniaze, tak ťa požiadame o vrátenie darčeka a od celkovej sumy za 4 náramky ti odčítame náklady na dopravu. Pretože pri objedávnek 2 náramkov ti nenáleží ani doprava zdarma, ani darček k objednávke. 

Reklamácia

Používaš naše produkty a niečo s nimi nie je v poriadku?

Pozor! V prípade, že chceš reklamovať vadný kus, napíš nám email a počkaj na našu odpoveď.

Neposielaj, prosím, tovar naspäť bez našej odpovede.

Ak chceš tovar vrátiť alebo reklamovať, vyplň tento formulár. 

 

Dôležité info k reklamácii

Do správy uveď dôvod reklamácie, číslo objednávky a číslo bankového účtu, na ktorý ti pošleme peniaze naspäť. Čiastka, plná alebo zodpovedajúca hodnote reklamovaného tovaru, ti bude poslaná ihneď po prijatí tovaru u nás.

Výmena tovaru

Prišli ti naše produkty, ale chceš ich vymeniť za iné?

Chápeme, že pri objednávke cez internet nie vždy trafíme presne to, čo by sme chceli. Preto ti radi vyhovieme, ak je s niečím problém. V rámci zjednodušenia postupu pri výmene ťa poprosíme:

1) Postupuj tak, ako v prípade reklamácie. Napíš nám email, pošli nám produkty a peniaze ti vrátime.

2) Následne si vytvor novú objednávku a my ti ju hneď pošleme. 

 

 

Platba za dopravu pri výmene tovaru

Spiatočnú dopravu k nám platíme my. Bohužiaľ, novú dopravu k tebe musíš uhradiť, pretože pre nás by to bolo ekonomicky neúnosné. Veríme, že chápeš náš prístup.

Ako poslať tovar cez Packetu

Budeš nám niečo posielať prostredníctvom Packety?

Pre poslanie tovaru stačí postupovať podľa týchto 6 krokov:

1) Zabal tovar do obálky alebo iného prepravného materiálu tak, aby sa počas prepravy nepoškodil,

2) do obálky vlož číslo Tvojej objednávky (stačí ho napísať na kus papiera), aby sme vedeli od koho sa nám tovar vrátil a mohli Ti vrátiť peniaze,

3) pošli nám taktiež krátky popis dôvodu reklamácie a číslo účtu (IBAN) v prípade, že budeš chcieť vrátiť peniaze,

4) odnes tovar na výdajné/podacie miesto Packety (Zásielkovne),

5) pre odoslanie tovaru stačí na pobočke Packety uviesť náš identifikačný kód pre odoslanie - 96991808,

6) a to je z Tvojej strany všetko. Packeta už bude vedieť, kam zásielku poslať na základe identifikačného kódu.

Keby bolo čokoľvek nejasné, kľudne nás kontaktuj na info@fitami.sk 

Viac informácií a naše obchodné podmienky nájdeš na tomto odkaze.
Späť do obchodu